sâmbătă, 19 februarie 2011

Vara.



Moama,mi-am amintit de vara.Ce zile erau atunci.De dimineata pana seara pe strazii.Era o viata perfecta,eram un pierdevara.Inca imi amintesc ca mancam supa la plic cruda.De stateam cate 20 de oamenii deaodata.O ardeam in brigada ca BO$$II,dar ideea era ca era prea tare.Caterinca si caldura,ingetata,un suc,plimbari prin IOR,frate,asta da viata.Insa,asta a fost vara trecuta.Dar ma gandeasc ce va fii vara asta?!Oare voi avea cu cine sa ies,sa ma plimb?Oare va mai fii asa cald?Oare va mai fii caterinca?Oare vom mai manca supa la plic?Chair nu stiu,dar sper sa fie precum imi imaginez eu.Zile perfecte,linistite,plimbari,distractie.Asa vreau eu sa fie,si asa sper sa si fie.Imi aduc aminte foarte bien de vara trecuta.Ce mai vremuri.Dar pana la urma,au inceput certuri,despratiri,si ne-am despratit usor usor.Sper ca in ce-am scris eu mai sus,sa se regaseaca multi.Oriucum,au fost vremrui extraordinare.Adio.!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu