sâmbătă, 12 februarie 2011

Azi,o zi tare.!

Sa trec direct la subiect...Pai azi am iesit afara cu Roby,Teo,Cristi,Adi si Dido.Pff,am fost in Unirii,cica la ping-pong.Pana la urma in loc de ping-pong am jucat biliard.Adi m-a batut desigur.Am facut poze,bla bla bla.Dupa ce-am plecat din Unirii,idee ingenioasa.Hai in Tineretului.Ok,ma,hai sa mergem.In Tineretului ne-am plimbat peacolo,pana mea,am fugit de cateii,pana mea.Nu stiu cum sa intamplat,dar un drogat beat,era clar spart..s-a luat de Dido.Pana la urma am fugit ca tampitii la metrou.In metrou ne-am cam batut joc de saracutu Cristi,dar na.!Aaa,da.In Unirii ne-am intalnit cu Jeydon,Jeydon Bo$$.Sa facut ditamai animalu'.Ajunsi in Titan,am fugit ca retarzii de un caine,incercuind o masina.Cea mai amuzanta parte a zilei.Dupa toate astea,am ajuns acasa.Vedem ce se intampla si maine.!:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu