joi, 10 februarie 2011

About Me

Heii.Ma numesc Teo.Imi face placere.Am parul blond,am ochii albastrii,am prietenii,am pe cine ma baza,am destule lucruri,fooarte importante pt. mine.Mereu trebuie sa fii de acord cu mine ca altfel fac urat.Atat cu mine,vrei mai mult poti cere si alte informatii despre mine.Pe mine ma influenteaza muzica si ma simt bine cand o ascult,se poate spune chiar ca simt muzica.Nu sunt prea mandru de mine,nu sunt ceea ce as vrea sa fiu,dar na,asta e.Imi plac mult glumele bune,si persoanele cu care pot face caterinca.Ii urasc pe cei increzuti,prea plini de ei,care au glume proaste,care nu pot fii seriosi si care isi bat joc de tot ce pot.Oamenii falsi.!Ador jeleurile,guma de mestecat,sa ies cu prietenii,sa ma plimb,sa vorbesc mult,sa ma uit la un film,sa rad.Pai aici m-am prezentat in cateva cuvinte.Ne mai auzim.!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu