luni, 28 martie 2011

~No Stres~

Pffff,s-au intamplat chestii ciudate.In principal spus ca Cristina e cea mai buna prietena a mea<3.Ne-am certat pe moment azi dintr-o greseala facuta de mine.Eu mereu am probleme si mereu le cauzez.Dar Cristina m-a ierat fiindca ma iubeste,insa eu nu m-a pot ierta.Am realizat ca de prea multe ori spun "imi pare rau sau scuze" si incerc sa m-a schimb,sa ma maturisez si sa devin responsabil.Si de la un timp am realizat ca prietenii mei nu-i mai pot numii prieteni.Au ramas cativa.Poate e prea tarziu acum sami cer scuze de la toata lumea pe care am suparat,fiindca sunt multe persoane si timpu' a trecut.Sper insa sa pot fii iertat.In ultimu timp s-au schimbat multe si e greu de acceptat asta.Probabil ca multii vor rade,aceia nu-mi sunt prietenii.ATI AUZIT FRAIERILOR?HUUO.Altii se vor regasi in ce-am scris.Pace.<3

Un comentariu: